DOLAR 32,2166 -0.06%
EURO 34,9967 0.07%
ALTIN 2.418,940,03
BITCOIN %
İstanbul
17°

HAFİF YAĞMUR

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

adana haber - agrı haber - haber ajansı - akdag haber - akit tv haber - almanya haber - ana haber bülteni - news haber - ankara haber - arabistan haber - asayiş haber - spor haber - ataköy haber - avrupa gazetesi - avustralya haber - aybastı haber - azerbaycan haber - bağdat haber - bartın haber - başakşehir haber - basın bülten - batum haber - bayburt haber - beykent haber - bilişim haber - boomerang haber - çankırı haber - cnbc haber - cnn haber - dobra haber - doğuş gazetesi - dolunay haber - doruk haber - dünya haber merkezi - ermenistan haber - flash haber - fox haber - fox tv haber - fransa haber - gazete gündem - gaziantep haber - gaziantep haber - giresun haber - global bülten - gümüşhane haber - gümüşhane manşet/a> - gürcistan haber - haber28 haber - 365 haber - 365tv haber - haber60 haber - haber ajansı - haber aktif - best haber - birgün haber - objektif haber - haber özetleri - sizin haber - hakkari haber - hep haber - ığdır haber - ılgın haber - ingiltere haber - internet haber - iskenderun haber - istihbarat haber - kadının sesi haber - kanada haber - kanal24 haber - kanal7 haber - kanal a haber - kanal t haber - kapsam haber - karadeniz haber - karamürsel haber - kazakistan haber - kent haber - kıbrıs haber - kıbrıs tv haber - küçükçekmece haber - maçka haber - madtv haber - magazinpress haber - makedonia haber - malatya haber - megachannel haber - merkez ana haber - muş haber - olay tv haber - öncü haber - özbekistan haber - özgür haber - özlem haber - parti haber - pause haber - polis haber - samsun gazete haber - sandıklı haber - seçim haber - sendika haber - show haber - show tv haber - sivil haber - star tv haber - suriye haber - tatil haber - teşkilat haber - tokat gazete haber - trt1 haber - türkistan haber - tv5 haber - tvnet haber - ultra haber - ulusal bülten haber - ulusal kanal haber - vatan haber - uluslararası haber - yerel bülten haber - yeryüzü haber - zaman haber - adalet haber - adana gündem haber - alem haber - aliağa haber - amasya haber - anadolu manşet haber - ankara güncel haber - antalya haber - antep gazetesi haber - askeri haber - aydın haber - bağcılar haber - basın haber - beylikdüzü haber - beypazarı haber - beyşehir haber - bodrum haber - bomba haber - bozkır haber - cep haber - çeşme haber - denizli gündem haber - doğubeyazıt haber -elbistan haber - erzurum gündem haber - evrensel haber - evrim haber - gaziantep bülten haber - girişim haber - gölbaşı haber - 365 haber - 44 haber - 73 haber - 77 haber - aksiyon haber - arşiv haber - bir haber - channel haber - karadeniz haber - özet haber - port haber - sosyal haber - haber yazıyo - haber yelkeni - hemen haber - istanbul haber - istanbul son haber - kandıra haber - kars manşet haber - kayseri manşet haber - magazin tv haber - merzifon haber - nesil haber - news haber - onay haber - ordu manşet haber - şafak haber - samsun manşet haber - sarıyer haber - sarıyer son haber - sky haber - tarım haber - taşova haber - trabzon manşet haber - video haber - yükseliş haber - zafer haber - küre haber - haber - haber - anadolu haber - antakya haber - çarşamba haber - aksiyon haber - haber turu - ulusal haber - internet gazetesi haber - millet gazetesi haber" - moda haber -organik haber -smart haber -terme haber - zara haber
Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Burak Salman
21 okunma

Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Burak Salman

ABONE OL
6 Nisan 2024 00:12
Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Burak Salman
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Fuzul olarak anlamında tabiri caizse suskun geçirdiğimiz bir yılın ardından sesimizi çok güçlü bir şekilde duyurmak istedik. 2024’ün ilk çeyreğinde “Fuzul de Aldırır Oto da” reklam filmiyle ekranlarda yer aldık. Reklam filminde kullanılan giysilerden aksesuarlara kadar her bir ayrıntıyı titizlikle seçerek, senaryodaki bütün detayları özenle inşa ettik. Tüm süreci adım adım hesapladık ve günümüz teknolojilerinin bizlere sunduğu imkânlardan faydalanarak en iyisini yapmak için titizlikle çalıştık.

54 Saniyenin Arkasında Ülkemizin En İyi Reklam Ekipleri Var

Ekranlarda görünen 54 saniyenin arkasında ülkemizin en iyi reklam ekipleri var. Bu 54 saniye; büyük bir emeğin, azimli bir çalışmanın ve çabanın bir ürünü olarak karşımızda duruyor. Reklamımız, Türkiye’nin en köklü ve başarılı ajanslarından bir tanesi olan Alametifarika imzası taşıyor.

Fuzul ile Alametirafika’nın arasındaki iletişime değinmek gerekirse şunları söyleyebilirim: Alametifarika ile aramızda hiçbir zaman marka-ajans ilişkisi olmadı. Biz hep tek bir ekip olabilmeyi başardık. Çekmeköy şubemizde çektiğimiz filmi, dedike bir ekip çalışmasıyla geride bıraktık. Sabahın erken saatlerinde başlayan set, akşam geç saatlerde sona erdi. Hem markanın hem de ajansın taşın altına elini koyduğu reklam filmine, ünlü müzisyen İsmail Derker eşsiz ezgisiyle renk kattı. Diğer yandan filmde şube personeli olarak görünen kişiler, gerçekten ekip arkadaşlarımız… Reklam filmi çekimi esnasında Yönetim Kurulu Başkanımız Eyüp Akbal, Yönetim Kurulu Üyemiz Furkan Akbal ve Genel Müdürümüz Sait Aytaç da bizleri yalnız bırakmadı.

Yönetmen Koltuğunda Duayen İsim Serdar Erener Yer Aldı

Reklam filminin yönetmeni Serdar Erener’den bahsetmeden olmaz. Kendisi onlarca başarılı projeye imza atmış bir sektör duayeni. Türk reklam sektörüne bakıldığında en başarılı işlerde onun ismini görmek mümkün. Kendisi aynı zamanda ajansımızın da reklam tasarımcısı ve çekeri. Bizler yönetmen koltuğunda oturmasını çok istedik. Kendisi de ürettikleri bu senaryoyu yönetmeyi isteyince çok güzel bir iş ortaya çıktı. Tasarruf finansman sektörünün duayeni Fuzul ile reklam sektörünün duayeni Serdar Erener aynı sette buluştu. Bunun üzerine de ekranların güvenilir ismi Murat Yıldırım ve sevgili eşi Iman Elbani de eklenince başarı kaçınılmaz oldu.

Reklam Yüzlerimizi Nasıl Belirledik?

Hem şirketimizin kurum kültürüne uygun hem de bizi bugünden daha ileriye taşıyacak

bir reklam yüzü ile çalışmak istedik. Bu minvalde de toplum nezdinde güvenilir bir itibara sahip olan birçok ünlü üzerinde konuştuk, fikir teatilerinde bulunduk. Bizim

için en doğru aday ise herkesin ekranlardan tanıdığı ve sevdiği Murat Yıldırım ve kıymetli eşi Iman Elbani oldu.

Kişilere, En Uygun Maliyetle Ev ve Araç Sahibi Olabilmenin Yolunu Gösterdik

Tasarruf finansman sektöründe faaliyet gösteren markalar, hazırladıkları reklam filmleriyle en az bir kere sektörü tanımlamayı denedi. Biz ise bu filminde farklı bir yol izleyerek tasarruf finansman sistemini benzerlerinden ayrıştırıp faydayı ön plana çıkaran ve bu sayede hedef kitleyi harekete geçmeye teşvik eden bir senaryo kurguladık. Ajansımızla birlikte kurguladığımız reklam filminde yeni evlenen ve bebek sahibi olan çiftleri Fuzul şubesinde mutlu bir şekilde gördük. Bunun alt metninde Fuzul’e gelenlerin şubeden kolayca, güle oynaya, ev ve araç sahibi olarak mutlu ayrılacakları yatıyordu.

Fuzul olarak 2024 yılında yola çıkarken belirlediğimiz hedeflerden biri, yeni hedef kitlelere ulaşarak kategori genişletmekti. Bunun için de bir finans şirketi olarak güven temelli iletişim stratejimizi, daha yalın ve herkes tarafından anlaşılabilir bir hâle getirmeyi amaçladık. Bu yılki ilk reklam filminde de tasarruf finansman sisteminin özünü en iyi şekilde tanımladığını düşündüğümüz “Fuzul Ev de Aldırır Oto da” sloganını ön plana çıkarmaya karar verdik.

Reklam Filminde “Banka” Kelimesini Geçirerek Sektörde Bir İlki Gerçekleştirmiş Olduk

Reklamcılığın en önemli sacayaklarından biri “doğru zaman”dır. “Fuzul Ev de Aldırır Oto da” filminin doğru zamanının neden bu dönem olduğundan da bahsetmek

istiyorum. Bugünkü ekonomik konjonktüre baktığımızda bankaların çok fazla kredi vermeye yanaşmadığını görüyoruz. Kredi faizleri oldukça yüksek ve insanların 120 aylık bir ev kredisi çektiklerinde bunun 4 ila 5 katı geri ödemek zorunda oldukları

günlerdeyiz. Dolayısıyla kişilerin kredi ve faiz yüküne katlanmadan en uygun maliyetle ev ve araç sahibi olmalarına imkân sağlayan sistemin öncüsü olarak bu dönemi en doğru zaman olarak gördük. Reklam filmimizde hiçbir metafor kullanmadan en direkt şekilde faydaya odaklandık ve kişilere en uygun maliyetle, en kolay şekilde nasıl ev

ya da araç sahibi olacaklarını en yalın biçimde anlattık. Bunu yaparken de bir finans kuruluşu olmasına rağmen Fuzul’ün bir banka olmadığının altını çizdik ve farkımızı da “kredi çekmek yok”, “faiz maliyeti yok” diyerek ortaya koyduk. Reklam filminde “banka” kelimesini geçirerek sektörde bir ilki de gerçekleştirmiş olduk.

Fuzul, Bankadan Farkını Net Bir Şekilde Ortaya Koydu

Reklam filminin sonuçlarından bahsetmeden hemen önce şunun altını çizmek istiyorum: Herkes bütçeli işlerden hızlı sonuçlar doğmasını ister, ancak marka olmak sağlam irade, kararlı duruş ve hatırı sayılır bir zaman gerektirir. Şüphesiz Fuzul, 30 yılı aşkın bir süredir güvenilir ve sağlam bir marka olduğu konusunda rüştünü ispatlamış durumda.

Reklam filminin sonuçları, tam da beklediğimiz gibi oldu. İşi, matematiksel manada ele alacak olursak web sitesi ziyaretleri, çağrı merkezi aranmaları ve dijitalden gelen web formlar bizleri ziyadesiyle mutlu etti. Bu ilgi sayesinde doğru bir strateji kurgusu yapmış olduğumuzu da gördük. Hem bu veriler hem de reklamın ulaşması gereken kitleye kaç kere ulaştığı, ne sıklıkla ulaştığı gibi bilgiler tabii ki çok kıymetli. Evet; reklamın sonuçları sayısal bir veriye dayanmalı, ölçülebilir olmalı. Ancak yalnızca buna odaklanırsanız sadece reklam yaptığınız dönemde hatırlanırsınız. Bu da bilinçsizce ve üzerine düşünülmeden yapılan bir iletişim stratejisi olur. Matematiksel veriler, iyi bir kampanya dönemi geçirildiğini gösterse de reklam, verilmek istenen mesajı tam manasıyla veremeyebilir. Mesajı ne kadar verdiğiniz kadar, hangi dozda verdiğiniz de önemlidir. Reklamın başarısını legoya benzetebiliriz. Birden çok parametre doğru ve anlamlı şekilde bir araya geldiğinde başarıdan bahsetmek mümkün.

Herkes Ev ve Araç Sahibi Olana Kadar Durmayacağız

Bu yıl Murat Yıldırım ve Iman Elbani’nin rol alacağı iki reklam filmi daha çekeceğiz. Stratejimiz, yine kişilere Fuzul’ü en net ve yalın şekilde anlatmak olacak. Böylelikle reklam filmlerine güçlü bir şekilde devam edeceğimizi hem Fuzul’ü hem de tasarruf finansman sektörünü herkese en anlaşılır şekilde anlatmayı sürdüreceğimizi söyleyebilirim. Tüm Türkiye’yi ev ve araç sahibi yapana kadar sıkı çalışmaya devam edeceğiz. Herkes faiz maliyetine katlanmadan bankadan kredi almadan ev ve araç sahibi olana kadar da durmayacağız. 2025 yılında arkamıza baktığımızda iletişim anlamında başarılarla geçmiş bir yıl görmek için çok çalışıyoruz.

Hayallerimiz, tecrübelerimizden büyük. İnancımız tam!

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
dedektiffixbetKurumsal Mail Hizmetideneme bonusu veren sitelerantalya escortmatadorbetYazılımhukuk forumDijital Pazarlama Ajansıgaziantep escortteknolojiantep escortkişisel bloghaberistanbul evden eve nakliyatdonanımescort bayanwebmaster forum